söndag 9 juni 2013

Tungt...

Igår sprang jag nog mina tyngsta 5 kilometer ever... Mellan två åskväder (som mest bara var muller och någon blixt) åkte jag upp till grisberget och kände mig ganska laddad. En trevlig löpsväng i samma anda som när jag sprang 8 km för ett tag sedan. Jo hej bara... Första delen gick hur lätt som helst, sedan var det som att springa i vatten! Benen var som blyklumpar och kroppen var alldeles matt. Kvavt och eländigt i luften, jag fick nästan tugga i mig den kändes det som. Efter första varvet beslöt jag mig för att köra det kortaste som är ca 2 km. Det jag gjort är ca 3,5km enligt infoskylten som finns. Ingen trevlig upplevelse alls!

Jag tror åskan spelade tekniken ett spratt oxå, gpsen hoppade och tyckte att jag sprungit ca 3,5 km och min puls försvann efter en kilometer eller nåt. Efter lite redigering blev detta resultatet:

Hoppas på bättre känsla nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar